Kökleşik olarak demografik bilgilere bakarak dokumalmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak sinein Google Analitik platformunun kent analizleri sinein sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent takip kimliğini sitenize bindirmek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, okul, gelir ve ilişki alanları kadar değkonukenleri belirleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların konuletmeniz sinein farklı değerlere malik olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En kıymettar olan müşterilerden tevessül etmek suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok yarar sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlamlar. Sonunda müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde kurmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En etkili etkinliği, elverişli maliyette masnu zorunluluğu bir şirket sinein kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent kavramının alıcı merkezli son yıllarda yaşadığı değiş cidden akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu alırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunma ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde makam düz ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin geçmiş plana atılmasına yeryüzü hazırlıyordu. Ardından 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya serladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu bayramım” biçiminde değkonuti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki vürutmelerle beraberinde çıktı “ne istersem onu alırım” devri serladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç asliye radde mehabetli gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz halde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı.
▬ Fen ve muhabere teknolojilerini etkin kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolay erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik dokumalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına değinme iş vetirelerini değkonutirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala mümkün başüstüne.
İlk Yorumu Siz Yapın